تبلیغات جشنواره تئاتر فجر درون مترو/ اتمام بلیت بعضی نمایش‌ها

به گفته خبرگزاری فارس به نقل از رابطه ها عمومی جشنواره فجر، طبق تفاهم‌نامه انجام پذیرفته با شرکت بهره برداری قطارهای شهری متروی تهران تبلیغات محیطی درون ایستگاه های منتخب و واگن های مترو شروع شد.

وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره میان‌المللی تئاتر فجر گفت: مرحله دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از آخر ایام سوگواری شروع می شود و طبیعتا علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: درون ادامه تبلیغات محیطی و منطقه ای سی و هفتمین جشنواره میان المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره درون ایستگاه های مختلف مترو و درون تصمیمات شهری از چند روز پیش شروع شد.

لک همچنین افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) ازبرای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی شمار مردم درون طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفته ی گذشته عملیاتی شده و تا آخر جشنواره ادامه خواهد داشت.

مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره میان المللی تئاتر فجر درون آخر اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر و … درون ایستگاه ها و واگن های قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره درون فضای مترو هست.

* ظرفیت خرید بعضی نمایش‌ها به آخر رسید

درون نخستین روز شروع پیش فروش بلیت نمایش‌های حاضر درون جشنواره، بلیت نمایش‌های وی، خرده نان، مقدس، نامبرده، من دیگری هست، یادداشت های یک دیوانه، دیالوگ درون سرزمین عجایب، پسرها پسرند و زندگی درون تئاتر به اتمام رسیده اند و امکان خرید نخواهند داشت.

پیش فروش بلیت نمایش های حاضر درون جشنواره فجر از ۱۹ بهمن  شروع شد.

سی و هفتمین جشنواره میان المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *